Printers en labels sinds 1969

LabelCloud

Beheren en printen van labels in de Cloud

Altec LabelCloud is een op de cloud gebaseerde versie van NiceLabel software. Het is een platform voor het bouwen en beheren van printapplicaties. Een groot voordeel is dat het volledige beheer van applicaties en label-bestanden centraal is uit te voeren.

Hierdoor voorkom je bijvoorbeeld ontelbare labelbestanden (verspreid over vele pc's) en printformulieren die op iedere locatie anders werken. Daarbij heb je alleen een internetverbinding nodig om aan de slag te gaan met labeling.

Waarom labeling in de Cloud?

Centraal beheerApplicaties en label-bestanden blijven 100% uniform
Automatiseren van printprocessenMaak complexe data eenvoudig printbaar voor gebruikers
Meerdere printapplicaties aanmakenMaak meerdere gebruiksvriendelijke user-interfaces
Foutloos labels printenIedere eindgebruiker kan foutloos labels printen
Updates centraal uitvoerenAanpassingen aan software, forms en label-bestanden
Uitbreidbaar en schaalbaarExtra gebruikers, printers of vestigingen
Draait op betrouwbare serversMicrosoft Azure - 99,9% up-time
Alleen een internetverbinding nodigEigen infrastructuur is niet vereist
Voorkomt extra ICT-kostenNauwelijks IT-ondersteuning nodig
Software altijd up-to-dateGeen hoge investeringen meer voor updates/upgrades
Automatische back-upsAl je data automatisch veilig opgeslagen

Overzicht - LabelCloud

Wij zorgen dat de maatwerk printapplicatie werkt volgens jouw wensen en eisen. 
Voor een goed verloop werken wij hierbij met het volgende ontwikkelproces:

Wensen en eisen
  • Wij nemen contact op om alle wensen en eisen van de applicatie in detail te bespreken. 
Berekening benodigde uren

Op basis van de inventarisatie berekenen wij de benodigde uren en plannen deze in. 

Bouwen van de applicatie
  • Tijdens een ontwikkelsprint bouwen en testen wij de functionaliteiten binnen 2 weken.

  • We betrekken je actief bij het ontwikkelproces om onduidelijkheden en fouten te voorkomen. 

Applicatie testen
  • De applicatie bieden wij aan om door eindgebruikers te laten testen. Zij krijgen per e-mail een uitnodiging. Voor het gebruik van de LabelCloud-applicatie is een Microsoft- of Google-account nodig om een veilige verbinding tot stand te brengen. 

  • We nemen de applicatie samen met de eindgebruiker door. 

  • Eventuele bugs en afwijkende instellingen vanuit het testen lossen we direct op. 

  • Nieuwe wensen of functionaliteiten toevoegen? Dan volgt een nieuwe inventarisatie. 

Functionaliteiten akkoord?
  • Bij akkoord op alle functionaliteiten leveren wij de applicatie op.
Bij vragen en support
  • Ons development-team is bereikbaar voor vragen over de applicatie en het verstrekken van extra accounts. 

  • Telefonische en online support. 

Deze bedrijven maken al gebruik van LabelCloud

Voorbeelden van printapplicaties in de cloud

Meer info ontvangen over Altec LabelCloud?

Wil je meer weten over Altec LabelCloud?
Klik op 'Aanvragen [+]' en vervolgens op 'In aanvraag' om verder te gaan.

Gebruik Altec LabelCloud samen met een Altec labelprinter

Deze labelprinters werken perfect samen met Altec LabelCloud software.

Vragen over labels

Hulp nodig bij het vinden van een label?

Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.

Zelf een label vinden?

Persoonlijk labeladvies?

078 - 615 20 33

Terugbelverzoek

persoonlijk advies