Altijd bereikbaar voor aanvragen en technische ondersteuning
Onze overtuiging is dat wij altijd bereikbaar moeten zijn voor onze klanten. Daarom krijg je direct een van onze medewerkers aan de telefoon als je ons belt en staan we je te woord om je te helpen voor aanvragen, technische hulp of bestellingen.
Het juist adviseren van de klant is een belangrijke werkwijze van Altec. Onze klanten opereren in zoveel diverse markten en allen op hun eigen manier. Er is dus nooit één standaard oplossing voor de identificatie. Eigenlijk is het bijna altijd maatwerk. Door de jarenlange ervaring op het gebied van identificatie en het goed luisteren en begrijpen van jouw identificatieuitdaging, adviseren wij de beste printoplossing.
Naast bereikbaarheid speelt ook herkenbaarheid een belangrijke rol in de werkwijze van Altec. Onze medewerkers weten vaak precies met wie ze spreken als een bestaande klant belt. Binnen een paar seconden tovert de medewerker de printers, software en labels tevoorschijn die de betreffende klant heeft besteld bij ALTEC. Daarbij zien we ook precies wanneer, voor wat en door wie er technische support is verleend. Zo signaleren wij direct problemen en spelen hier snel op in. Alles om de klant beter te adviseren en helpen.
Wanneer je als klant ooit een printer en labels besteld hebt bij Altec, dan kun je rekenen op gratis support. Geen uurtarieven en geen lopende meter zodra de telefoon wordt opgenomen. Altec heeft een professionele support afdeling die op afstand de meeste problemen oplost. Mocht het op afstand echt niet lukken? Geen zorgen, dan kan er altijd nog een Technical Sales Engineer langskomen op locatie.
Laat je adviseren over labelmaterialen, afmetingen en resistentie tegen chemicaliën, UV (buiten) of vuil. Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.