Labelprinters, labelsoftware en labels sinds 1969

Maatregelen rondom Corona - COVID-19

Wat betekent dit voor Altec?

Het Corona - COVID-19 virus, iedereen in de wereld heeft er momenteel mee te maken. Er zijn waarschijnlijk al talloze berichten van leveranciers of klanten voorbij gekomen. Wat de gevolgen van de huidige situatie betekent voor hen.

Ook bij Altec hebben we hiermee te maken. Thuiswerken is eerder regel dan uitzondering. Leveranciers hanteren een langere levertijd. Afspraken op locatie gaan niet meer door. Het zijn de gevolgen waar je niet aan ontkomt.

Wat betekent dit concreet voor de leveringen en service van Altec? Wij hebben ons aangepast aan de situatie en blijven nog gewoon doordraaien. Onderstaand lichten we kort toe hoe wij ons aangepast hebben en wat dit betekent voor onze klanten.

Wij wensen iedereen veel sterkte de komende tijd en hopelijk komen we met zijn allen gezond uit deze crisis.

Wij hebben het geluk dat we een groot magazijn hebben en ruim voldoende voorraad hebben staan. Hierdoor komen wij niet snel in de problemen met de levertijd. Vooral over standaard artikelen hoeft men zich geen zorgen maken. Wij werken altijd met orderbevestigingen, dus zodra de order is ingevoerd wordt er direct een orderbevestiging uitgestuurd met de levertijd.

Heb je grote aantallen of een maatwerk artikel (special) in bestelling staan? Neem dan voor de zekerheid telefonisch contact op met ons en wij kunnen gelijk duidelijkheid verschaffen over de levertijd.

Onze adviseurs zijn nog steeds elke werkdag telefonisch of per mail bereikbaar voor aanvragen. Zij nemen, zoals altijd, uitgebreid de tijd om de aanvraag met je door te nemen.

Had er normaal gesproken behoefte geweest aan een afspraak op locatie om alles door te spreken? Als alternatief kunnen wij dit ook op afstand organiseren, bijvoorbeeld door middel van een video conference call. Daarbij kunnen wij nog steeds samples van labelmaterialen opsturen.

Maak hier een online afspraak

Technische problemen met de labelprinter, software of labels? Onze support afdeling staat elke werkdag klaar om te helpen. Door middel van de telefoon en teamviewer kunnen zij hun werk prima uitvoeren.

Wij bieden nog steeds de mogelijkheid om orders op te halen. De order zal klaarstaan op de balie in ons magazijn, waar wij prima meters afstand kunnen houden.

Vragen over labels

Hulp nodig bij het vinden van een label?

Op werkdagen bellen we je binnen 24 uur terug voor een passend labeladvies.

Zelf een label vinden?

Persoonlijk labeladvies?

078 - 615 20 33

Terugbelverzoek

persoonlijk advies